Holandsko brodogradilište Van der Valk već preko 60 godina gradi jahte, ali i dalje pravi većim i boljim nego ranije.
Brodogradilište je upravo počelo izgradnju custom superjahte koja ćе biti njihova najveća u istoriji. Projekt pod nazivom Evo, novi brod od 40 metara (131 stope) dužine, ne samo da premašuje sve ostale članove flote po dužini i zapremini, već nudi i svež dizajn.
Izvor: Van Der Valk
Evo je naručen od strane iskusnih moreplovaca koji su, nakon što su imali nekoliko jahti visokih performansi, odlučili da je vreme da kreiraju plovidbu po meri za svoju porodicu. Vlasnici su angažovali Van der Valk za izgradnju kako bi osigurali premium kvalitet, tvrdi holandsko brodogradilište.
Izvor: Van Der Valk
SFG Yacht Design i Fancy by Dada su osmislili elegantni eksterijer jahte Evo, nakon čega je Cristiano Gatto Design dоdао profilu više dužine i uglova. Italijanski dizajner je takođe dizajnirao i enterijer. U finalizaciji dizajna pomogli su i brodski arhitekti iz Diana Yacht Design i Ginton Naval Architects.
Izvor: Van Der Valk
Jahta je napravljena isključivo od aluminijuma i ima zaobljenu podvodnu liniju i trup brzog deplasmana. Sa dva MTU motora, očekuje se da će jahta imati maksimalnu brzinu od 24 čvora, krstareću brzinu od 19 čvora i domet od 2.200 nautičkih milja. Izgrađena prema klasi ABS, jahta će takođe ispunjavati najnovije propise o emisiji IMO Tier III, što znači da može da plovi u zaštićenim vodama.
„Projekat Evo je odličan primer kako klijenti mogu da dođu u Van der Valk sa svojim dizajnerima eksterijera, a da ne moraju da izmisljaju tople vode sa novim trupom, sigurni u znanju da će njihova jahta prednjačiti u pogledu performansi, brzine i stabilnosti“, navode iz brodogradilišta.
Izvor: Van Der Valk
Sa širinom od 8.5 metara (28 stopa), Evo nudi unutrašnju zapreminu od 370 GT. Brodogradilište tvrdi da će jahta imati „prvoklasan smeštaj za 10 osoba“, sa vlasničkom kabinom na glavnoj palubi i četiri kabine za goste na donjoj palubi. Tri dvokrevetne kabine za posadu takođe će se nalaziti na donjoj palubi, dok se kapetanova kabina nalazi na komandnoj palubi. Detalji o enterijeru se za sada čuvaju u tajnosti, ali Gatto kaže da su vlasnici oduševljeni. „Proces od prvih rendera do koncepta enterijera trajao je oko 10 meseci, što je izuzetan rok za projekat od 40 metara koji će zaista zaslužiti da se nazove mini-mega jahtom.“
PROČITAJTE JOŠ: GOLDEN YACHTS ZAJEDNO SA PHATHOM STUDIO-OM OTKRIVA KONCEPT VESPER OD 65 METARA