Održivost i inovacije su u srcu partnerstva između kompanija Sanlorenzo i Volvo Penta.
Izvor: Volvo Penta
Ova saradnja pokazuje centralnu važnost Sanlorenzo-ve posvećenosti ekološkog i održivog jahtinga. U stvari, razvoj inovativnih tehnologija za proizvodnju energije bez ugljenika je prvi stub Industrijskog plana 2023-25, i u ovoj oblasti grupa deluje kroz sporazume o saradnji sa vodećim svetskim igračima u oblasti energetike i E-goriva, sa ciljem da se revolucionira čitava pomorska industrija.
Massimo Perotti – CEO Sanlorenzo Yachts
Izvor: Volvo Penta
U skladu sa zacrtanim kursom u strategiji „Put do 2030.“, Sanlorenzo je postavio za cilj u 2024. godini lansiranje prvog modela 50Steel opremljenog modularnim sistemom gorivnih ćelija Reformer, sposoban da transformiše zeleni metanol u vodonik, a zatim u električnu energiju za napajanje svih uređaja na jahti, bez skladištenja vodonika na brodu. Do kraja decenije, planirano je lansiranje prve superjahte pokretane isključivno zelenim metanolom kao pravi odgovor na potrebe pomorske industrije za proizvodnjom energije bez ugljenika.
Johan Inden – CEO Volvo Penta
Izvor: Volvo Penta
Ovo će biti omogućeno kontinuiranim ulaganjem u inovacije, usvajanjem najsavremenijih tehnoloških rešenja i unapređenja saradnje sa partnerima koji imaju za cilj unapređenje održivosti u jahting industriji, kao što je Volvo Penta.
Izvor: Volvo Penta
Sporazum sa Volvo Pentom označava istorijski korak ka jahting industriji bez negativnog uticaja. Za demonstraciju ovog partnerstva, Sanlorenzo je, na Blue Innovation Dock-u u Dizeldorfu, predstavio dva nova modela na kojima će IPS Professional Platforma biti postavljena: Sanlorenzo SX120, čiji lansiranje se očekuje 2025. godine, i SX132, čije se lansiranje očekuje 2027. godine.
Izvor: Volvo Penta
Volvo Penta IPS Professional Platforma je prva u jahting industriji i primer je najsavremenijeg inženjeringa, koja se neprimetno integriše u Sanlorenzo-ov vizionarski dizajn jahti. Platforma je takođe najnovija evolucija u potpuno integrisanom iskustvu Volvo Pente, od kormila do propelera. Podešena za kombinovanu upotreba izvora energije, od motora sa unutrašnjim sagorevanjem koji koristi obnovljiva goriva do potpuno električnih ili hibridnih rešenja, obezbeđuje veću efikasnost optimizovanjem korišćenja energije u realnom vremenu na osnovu potreba krstarenja.
PROČITAJTE JOŠ: Jahting industrija udruženim snagama za očuvanje životne sredine