Porsche je pokrenuo saradnju sa austrijskim brodogradilištem Frauscher na razvoju ekskluzivnog električnog sportskog čamca. Opremljen pogonskom tehnologijom budućeg električnog Porsche Macan-a, 8,67 metara dugačak dnevni kruzer baziran na Frauscher 858 Fantom Air nudi odlične karakteristike. Isporuka prvog modela od ukupno 25, planirano je za 2024. godinu
Porsche ima za cilj da bude lider u održivosti i da ovu ambiciju, u budućnosti, proširi na druge oblasti van trkačkih i drumskih automobila. Zajedno sa renomiranim brodogradilištem Frauscher iz Austrije, proizvođač sportskih automobila razvija električni gliser koja takođe treba da postavi standarde na vodi onako kako to već radi Porsche E-Performance. Frauscher x Porsche 850 Fantom Air je zamišljen da impresionira atributima koji već odlikuju potpuno električnu Taican sportsku limuzinu: impresivno ubrzanje, obilna vučna snaga, superiorne, kontinuirano dostupne performanse i inspirativan dizajn.
„Zalažemo se za najsavremeniji tehnologiju, visoke performanse i održivi luksuz. Naš cilj je da inspirišemo kupce i ispunimo njihove snove. Frauscher x Porsche 850 Fantom Air, kao i naši sportski automobili, nudi izvanredne performanse i jedinstveno iskustvo“, rekao je Lutz Meschke, zamenik predsednika i član Izvršnog odbora za finansije i IT, kompanije Porsche AG.
Izvor: porsche.com
„Električni pogoni su sve važniji u našoj industriji. S jedne strane, oni postaju sve prihvatljiviji, a sa druge strane, naši kupci su veoma srećni zbog prednosti elektromobilnosti, odnosno da je tih, bez mirisa i pouzdan“, kaže Stefan Frauscher, izvršni direktor odgovoran za marketing i prodaju u kompaniji Frauscher. „Brodogradilište Frauscher, koje je osnovao moj deda 1927. godine, gradi električne brodove od 1955. godine. Saradnja sa Porscheom daje nam priliku da nadograđujemo našu vodeću ulogu u ovoj oblast. Pored toga, obe kompanije imaju veoma slične vrednosti, u porodičnom su vlasništvu i fokusiraju se na inovacije, dizajn i kvalitet.”
Izvor: Frauscher
Baš kao i Frauscher 858 Fantom Air sa konvencionalnim pogonom, električna verzija takođe može da primi do devet putnika. Platforma za plivanje pozadi vodi do prostranog dnevnog boravka sa dva udobna jastuka za sunčanje. Centralni prolaz povezuje zadnji kraj jahte sa samostojećim kormilom i kokpitom. Još dve tapacirane klupe u prednjem delu podjednako pozivaju na opuštanje. Takođe na brodu su dve Bimini nadstrešnice za hlad, električno sidreno vitlo sa ankerom od nerđajućeg čelika, vrhunski zvučni sistem i frižider. Porsche igra značajnu ulogu u dizajnu sedišta i presvlake, sa ciljem da obezbedi posebno visoke performanse i luksuzne karakteristike.